Nkrdnzz Kızlar selam. Kafama takılan soru var tüm hastane çalışları standart olarak 50 cm . Benim bebeğim suan 51 cm 38 haftadayız. Hastane Çıkışı koysam küçük gelecek büyük olanlar 3 aylık büyük olacak valla çıldırmalık var mı böyle bir sorun yaşayan 🫠
SutlacimiYedimmiBen Nkrdnzz bebekler dimdik durmadiklari icin(bacaklarini kendilerine dogru cekiyorlar açıyorlar) sığıyorlar icine oglum 51 cm 4.200 gr doğmuştu sığdı gayette
Eldgrn Nkrdnzz benim koyduklarım 56 cm hatta dedim acaba yanlış mı biliyorum yapıyorum hastane çıkışı setini görünce onalda da 56 cm yazıyordu öyle koydum hepsini bak mağazalara yenidoğan 56 cm olanlar var