Bengum bende sizin gibi saçma olduğunu düşünüyodum hiç bi gebeliğimde almamıştım. Her gebelikte lansinoh krem kullandım. 20 gün önce doğum yaptım 2 gün sonra göğüslerim kuruyup yara olunca eşim bi koşu ebebeğe gitti lansinoh krem almaya ordaki bayanlar gümüş kapaklardan bahsetmiş eşim anlamadı bana verdi telefonu ebebek çalışanı çok memnun kalırsınız diyince eşime iyi tmm al bakarım kötü bişeyse toparlayınca iadeye götürürüm dedim baktım küçücük bişey açtım paketi nasılsa alınmış deneyeyim dedim sonuca inanamadım 1 saat sonra nemlendi kabuk attı gitti bitti. Ama sürekli kullanılacak bişey değil iyileşince yara bi daha kullanmaya gerek kalmadı. İlk gebeliğinizse alın diğer gebeliklerdede kullanırsınız. Lansinoh krem bile 300 civarı her doğumumdada almıştım kremi. Aslında kapak daha mantıklı ve kapağa bişey olmuyo her gebelikte kullanılabilir. Ben geç kaldım 4.gebeliğimde keşfetmiş oldum 😂