Sinem4488 canım geçmiş olsun benim başıma geleni açıklayayım (5 gebelik yaşadım 2 düşük,1 boş gebelik) 1 kızım var 12 yaşında tekrar hamileyim 10 haftalık adetim 23 eylüldü olmadım 27 si gibi idrar testi yaptım pozitif çıktı 1 kasımda beta verdim 399 çıktı tekrarda vermedim bekledim 14 gün sonra doktora gittim 6+6 ydım son regla göre normalde bu haftada bebekte görünür kalp atışıda kızımda böyle oldu ama sadece kese göründü dendi tabi aşırı korktum 1 hafta sonra tekrar gel dedi 7+6 yken gitmiş oldum bebeğide keseyide gördüm hamd olsun şuan 10 haftalığım Bende korkuyorum ama rabbime sığınıyorum