Normal doğum yaptım 5 gün oldu bugün kesi atılmadı sadece bebek çıkarken sıyrık oluşturmuş çok hafif dikişlerim var ama zorlanıyorum otururken kalkarken tuvalet yaparken üstelik kabızlık oldu dkişlere zarar vercem diye korkuyorum ne zamana iyileşir sizce