Loveee ben kullandim canim bu ay ilk aydan tuttu benim de çok şükür bugün öğrendim hamile olduğumu da. Catlatma iğnesi vs yapılmadı açıkçası doktor bu ay olmayacaz gibisinden konuştu yumurtaların istediğim gibi gelişmemiş çatlamayabilir adet olursan gel femara baslayacagiz demisti minigim doktora güzel bir kapak yapmış oldu😂