Merhaba arkadaşlar 31. Haftamızdayız son kontrolümüzde suyumuzun sınırda olduğu azalma olması durumunda erken doğum olacağını öğrendik. Bu durumu yaşayanlarınız varmı? Nasıl bi yol izlediniz. Bol sıvı tüketimi ve stresten uzak durmamı söyledi doktor. Ama bu durum zaten fazlasıyla strese soktu bizi.