Ygmrb canım hayırlı olsuun inşallah güzel haberler alırsıın ♥️ benimde 5.gün embriyosu 10.gün kan testi verdim çıkmıştı, aynı gün erken gebelik testi yaptım ondada çıkmıştı. Doktor 12.gün yap demişti ama dayanamadım ben :) şuan çok erken 10.günü bekle mutlaka çıkan sonuç yanıltmasın seni