Glbnn2 Bugün doktordaydım 12+4 üm çok hareketli dedi ilk bacak arası düzdü yan yattığındada çıkıntı yoktu. Sonra tekrar bacak arasına geldi pipi gibi çıkıntı vardı ayırmıştı bacaklarını. Tahminde bulunmadı. Haftaya net söylerim dedi. Kordonu olabilir mi
Aylin355 Glbnn2 14te bana kesin erkek dediler ama o kordonmuş 16da kız dendi detaylıda da kesinleşti kız olduğu
Seraykg Aylin355 merhaba bana da 13+1 de radyolog ve kadın doğum doktoru erkeğe benziyor dedi hatta radyolog yüzde 70 erkek dedi sizce yanılma payı var mı
Aylin355 Prlmrynil Bana burda da videolarına herkes erkek yazmıştı nedense bana bakan herkeste erkek diyordu bende doktor kesin erkek deyince bekliyordum deyip sorgulamamıştımmm ama kızmış 😂😍