Kızlar merhabalar bugün 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim aslında bakarsanız Tabiki isteyerek olan bir bebiş ama bir taraftan 14 aylık bebeğim aranızda ne bu acele bacım diyen olabilir ama 34 yaşımdayım ilk bebeğim tedavi ile olunca açıkçası korunma olmadı çünkü Buda tedaviyle olur diye düşündük ama rabbim nasip etti iyikide etti sorum böyle durumlar yaşayan güzel annelerden beni motive edecek şeyler tabi tatlı zorluklarınıda yazabilirsiniz açığım