cansualisa 3 Ocak nts giricemmm 37+1 oluyorum 12 Ocak ta sezeryan günüm verildi. Sizce 2 ocakta ağda manikür pedikür kaş bıyık halledeyim mi yoksa doğuma yakın mı napsam sizce? Uzak gideceğim de yer annemin orda kafam Allah Pullak oldu.
dilekgokdemirr cansualisa eğer geç uzuyorlarsa 2sinde yaptırabilirsiniz ama hormonlardan hemen uzuyorsa yakın tarihte yaptırın derim. Doktorum da bana daha doğum yöntemi belli değil ama ojeli gelme demişti üzülmüştüm 😂😂
Burcuuuuu cansualisa bence 10 günde uzamaz dün dojtora gittim dedim jiletle alayım zaten çok seyrek onda bile.cok.asiri zorlandım ben doğumda ne yapacam bilmiyorum çok utanırım kalırsa kuaföre de gitmek istemiyorum
Cookiee cansualisa Keşke benimde günü belli olsa da ona göre hazırlık yapsam , hazırlıksız yakalanıcam diye ödüm kopuyor 😄 Bu arada bence 2-3 gün kala yap bakımını ne kadar geç o kadar iyi
Hallerimvarbenim cansualisa Bacım senin tüylerinin uzama durumunu biz nerden bilelim kıl kökünmüyüz biz senin
cansualisa dilekgokdemirr 45 günde bir gidiyorum normalde kuzum 14 kasımda gitmişim çok iyi az uzadı sımdj baktım da sok oldum
cansualisa Burcuuuuu haklısın kuzum suan bile 1 ay oldu azcık var ben gideyim en iyisi çıksın aradan 2 sinde ağdaa kurtarıcı gitsene kuzum ua
Burcuuuuu cansualisa şöyle ya başından gitmedim ya şimdi korkuyorum dün dojtora gittim erken doğum rsikim de varmış
Xsare cansualisa siz yaptırıyormusunuz ağda gebelik te ben de istiyorum da korkuyorum hem hijyen hem başka bişey olur diye nasıl oluyor bi sıkıntı oluyormu
cansualisa Cookiee bu sefer de şey düşünüyorum nts askılık çıkar vs bişi olur 37+1 oluyorum çünkü hazırlıklı gideyimmm diyorum
Burcuuuuu cansualisa başını tam rahmime dayamisyi sezeryanliyim dün serum takıldı ciğer gelistirici vuruldu erken doğumu önlemek için iğneler vuruldu bugun çıktım riske atmak.istemiyorum açıkçası bu saatten sonra
Hallerimvarbenim cansualisa Jsjdjsjsjsjjdjdj kız işte 10 güne uzayıp yazmadığını sen bilirsin diye yani🤣🤣
cansualisa Betulkrbs20042022 nts hiç girmedim aksılık ya diyorum bişiler çıkar annemin evde uzak bana 1.5 saat var aramızda oraya gitmem gerekecekm beynim gidip geldi eve yakın olsa tamma ama
yabansena cansualisa bence bi kaç gün önce aldırmanız daha iyi olur. Ben normal doğum yaptığım zaman 1 hafta 10 günlükken dikişlerimi aldırmaya gitmiştim. Ağdayla uğraşmamıştım. Son doğumum sezeryandı 3 gün sonra bandajı çıkarmaya gittim 10 gün sonrasıda dikişlerimi kontrol ettirmeye gitmiştim. Ozamanda ağdayla uğraşmamış oldum. O sebeple sadece doğurduğunuz günü değil sonraki aşamalarıda hesap edin öyle karar verin erken mi geç mi gideceğinize.
cansualisa yabansena aynen kuzum hesap yaptım suan mesela 1 aylık çok az uzamış 50 gün rahat gider tam rahatlık olur kızımı hatırlamıyorum pek 4.5 sene geçti ama ağda yaptırdım lohusaykennn yine ağlaya gitmiştim ben