Ftmky 10 haftalık hamileyim göğsümde ki hassasiyet geçti. Bu durumu yaşayan var mı ? Normal mi acaba ?
Ftmky dilekgokdemirr Genelde sağ kasıgım ağrıyor ve karnımın sağ tarafında gerginlik hissediyorum bununla ilgili bilginiz var mı?
dilekgokdemirr Ftmky ben onu 13.haftaya kadar yaşadım doktorum ilişki bile yasak demişti bebek tutunuyor demişti bol bol su bide dinlen diyordu dinlendiğin halde geçmezse gel diyordu ama geçiyordu benim