merDilberAksin Kızlar İpekyolu hastanesinde semavi hanıma gidiyordum çokda memnundum ama 3 aylığına seminere gitmiş ve ben öylece kaldım 34 üncü haftamdayım tavsiye edebilceğiniz memnun olduğunuz doktorlar var mıdır ?🙏🏻
Deletedmom15257 merDilberAksin ben gitmedim ama bu aralar arjen ve bulent var cihanpolda ondan çok bahsediyor cnm özellikle arjen den
Yenianneyimmm merDilberAksin bende mem Arjen be Bülent beyi çok duydum hemşire arkadaşımda öneriyordu ama maddi durumdan dolayı devlette Elif Kuşçu Aytekin’e gidiyorum çokta memnunum