husnatskn 4 aylığım şuan. Özelden geliyorum yarım saat önce ama cinsiyetini öğrenemedim. Göstermiyor kendini dedi 😔 Tahminde bulunabilir misiniz ? https://imgyukle.com/i/Ji2rnI
Mustafayigitvebeytugannesi Bebeto1 yok ben özele gidiyorum mecbur kalmadıkca doğum için devlete gitmem 😊
iremasmahan06 Bende 18 haftaligim kac hafta ozele gittim doktor goremedi devlet hastanesine gittim cihaz pek iyi degildi doktor gordum ama emin degilim dedi bir daha bakti kiz dedi haftaya ayrıntılıya gircem insallah degismez cinsiyeti