tubacadircier 7 haftalık hamileyim ailemde çoğu kişi uyuz hastalığına yakalandı doktora gittim bende şu anda bişey yok ama yine de bi karışım krem yaptırdı ve kullanmamı söyledi hamileyken böyle bişeyle karşılaşan var mı acaba?
Susamtohumununannesi tubacadircier gebelik planlarken eşim oldu bana geçmedi ama doktor 1 ay erteleyin denemeyi demişti. Biz resmen kedi köpek gibi ağız yoluyla iç parazit hapı yutttuk çünkü o kremlerle falan asla geçmiyor
Hatice_aslankan tubacadircier merhaba benim ailemde hep bu hastalığa yakalandı kız kardeşimde hamile oda oldu gerçekten çok kötü Bi durum Allah yardımcınkz olsun ben baya dikkat ediyorum aktardan Bi tane kükürtlü sabunla sprey aldım onu kullanıyoruz eşimle duş esnasında ve sonrasında
tubacadircier Susamtohumununannesi şu an doktorun verdiği karışımı bile kendi doktorum kullanmama izin vermedi 3 ay tedbirli olmamız gerek dedi
Susamtohumununannesi tubacadircier bencede ilaç kullanmamanız en mantıklısı dediğim gibi bende gebelik yoktu sadece planlıyorduk ertelettiler. Aman dikkat edin o hastalık tam geçti bitti sanıyorsunuz yine hortluyor bulaşan herkes düzgün kullansın ilacı eşimde tam geçti dedik yine hortladı o zaman ağız yoluyla ilaç aldık biz ve gebelik tam 3 ay ertelenmiş oldu. Çok geçmiş olsun