Kubrabsyg45 Sonuçlarınız neydi benimki 3,45 çıkmış ama randevum haftaya. Merak ediyorum. Yüksek mi olması lazımdı yada iyi mi sonucum
AsliMaY Kubrabsyg45 canım bende geçen hafta verdim 2.60 çıktı sonucum bildiğim kadarıyla 0 ile 10 arası normal 10 ve üstü çıkınca sıkıntı oluyo bana sıkıntı yok demişti doktorum