Kartalmerve Kızlar ben 10+3 gunluk hamileyim 7. Haftamda doktor kalp atisini dinlicez diye cagirdi ama gittigimde kalp atislarini duyamadik bu hafta tekrar gidicez dinlemek icin sizdede boyle bi durum oldumu yoksa herhangi bi sıkıntımı var merak ediyorum
Kadir3565asli Kartalmerve bilmiyorum ama cnn ben 6. Haftada duydum kalp atışını 10. Haftanda git duyarsın inşallah
Aysenur27 Biz 7. Haftada duymuştuk ama ebem. Eğer duyulmazsa korkma bazı bebekler 9 haftadan sonra duyuluyor demişti canım öyle bir durumdur belki
Oozzee Geç döllenme vs olabilir. Benimki geç döllenme mesela. İlk kalp atışını duyduğumda 6+1 günlüktü bebeğim ama son adet tarihime göre olsaydı özünde 8+5 falan olması gerekirdi😂 Son adetine göre değerlendirme, benimki gibi olabilir ;)