CerenKoca Kızlar merhaba bir sorum olacak . Devlet takipliyim doğumumda hayırlısıyla devlette olacak ama aklıma bişey takıldı acaba devlette doğum yapınca herhangi bir ödeme yapıyor muyuz hastaneye