Selam arkadaşlar ayağa kalkınca karnımın alt kısmında ağrı oluyor yürürken de kasıklarıma vuruyor gibi 36+2 yim rahatsız oluyorum böyle şişkinlik gibi bir his var sanki anlamadım neden olmuş olabilir acaba bebek te arada toplanıyor Geçen hafta doktor dönmemiş daha demişti onunla alakalı olabilir mi acaba sık sık WC ye de gidiyorum