Merhaba tam 16 haftalıkta cinsiyeti öğrendik yani birkaç gün önce. Doktor kesin erkek dedi yani ihtimal vererek konuşmadı. Ama bazı yerlerde gördüm kordonu pipi zannediyorlarmış falan cinsiyeti değişenler olmuş merak ettim bende. Sizce de pipi olduğu çok belli değil mi ben kordona benzetemedim bakar mısınız 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
