Hayatbilgisi Kizlar reglim 4 gün gecikti . Dün akşam test yaptım çizgi çıkmadı 2. Çizgi sabah kalktigim da böyleydi gayette kırmızı çizgiydi. Böyle olupta hamile olduğunu öğrenen varmı acaba
ikimelekannesi__ Hayatbilgisi ayyy benim de böyle silik çıkmıştı 4 haftalıkmış öğrendiğimde 😀 var gibi ama bide kan verin emin olun . Hayırlı olsun inşallah
sayre Hayatbilgisi bu resimde çizgi var gibi görünüyor Fakat digerlerinde idrarı fazla damlattiniz sanırım Bence tekrar test yapın :) inşallah vardır 🤲
Hayatbilgisi sayre inşaallah canm sabah kalktigim da böyleydi . Yarın kan vermeye gidicem . Sağlık ocağına 1 gün daha bekleyeyim dedim . Hayırlısı inşaallah 🤲
Hayatbilgisi ikimelekannesi__ canm benim de ilk dakkalarda çıkmadı sabah kalktigim da böyleydi kafam karıştı o yüzden ins. Vardır