Merhabalar, cuma günü 708 olan değerim Pazartesi günü 907 çıktı artış oldukça yavaş. Nasıl oldu bilmiyorum ama cumartesi günü vajinal ultrasonda keseyi gördüm ama detaylı değildi tabi içi boş mu dolu mu belli değil. Sizce ne olmuş olabilir. Boş gebelik olsa değer normal yükselir diyor herkes. Dış gebelik olsa kese görünmez. Kimyasal gebeliktede kese olmaz. Ne olmuş olabilir fikri olan veya yaşayan var mı ?
Yarın doktora gideceğim 🥺