Ahuum Kızlar diyet falan yapmıyorum . Allah yukarda :) ama ekmek ve prinç tüketmiyorum. Şekerim 180 leri 150 yi görüyor . 8 doz yapıorum . Doktor 8 la 10 arası demişti. 10 mı çıkartsam .
Onurs_mommy Ahuum Bende 140-150 arasi oluyor tokluk sekerim ben hamile kaldigimdan beri 10 doz yapiyorum her gun 21:00 da
Ahuum Onurs_mommy ben kahvaltıdan sonra yapıorum. Bi ara akşam 8 gibi yapıodum. Nefes darlıgı yapıyor bende . Bn de 10 çıkarayım olmadı.