Nurumay valla bende yillar sonra cesaret edip gittim yaptirdim 33.haftamda. valla bugunde doktor kontrolu vardi hicbir sikinti yok Allah’a sukur. Sadece agda yaptirirken acayip canim acıdı sıktım kendimi dayanmaya calisim. Pisik olmusum gibi hep kabardim yandim. Tek olumsuz yani bu oldu