Narinsuu şekerin yüksek çıkarsa bebekte su fazlaligi erken gelişme ya da tam tersi gelişim geriliği erken doğum gibi sorunlar olabiliyor doğum sonrası da kuvoz ihtiyacı olabiliyor sendeki şeker bebeğe de geçerse bebek de de şeker cikabiliyor diye biliyorum arastirabilirsin.. 3 bebeğimde de yaptırdım bir sorun yaşamadım. Doktorun dediği gibi hiç tatlı vs yemiyor muyuz ki bundan korkalim..