Esra_eser Benimde geldi cuma günü kahverengi pazar günü pembemsi akinti geldi doktor Nisan dedi bekliyorum bakalım sancı filan yok nst de çıkmadı
efemoms_ 550637 30 haftalığız 31 olucaz daha var ama heyecan stres korku hepsini birden yaşamaya başladık😂😂. Amin canım inşallah 🥰❤️
550637 efemoms_ MasAllah 🧿 her gelişmede insan daha çok tedirginlik heyecan stres yapıyor 🙈 bir avazda hepimiz sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız insAllah 🤲🏻🤭🌹
Serenay_0 Nişan gelmesi nasil bişey hanımlar geldiğinde anlayabileceğimiz türden bişey mi 39+0ız ve dogumla ilgili hiç Bi belirti yok arada bir regl sancısı gibi sancı oluyor sadece bebek hareketleri de normal artık Bi an önce gelsin istiyorum 🫶🙏🥰
Eminelifsare Serenay_0 benimkinde mukus gibi koyu kivamliydi ama rengi kahverengiydi. Başkalarında nasıl oluyor bilmiyorum ama
Tatli1dunya Eminelifsare Benimde şuan 2. 39+4 ayniyiz dün açıklık kontrolünden sonra hafif kahverengi leke geldi ama ilki benimde suniyle oldu, şimdi hafif sancılar dışında bişeyim yok hastaneye hemen gitmeyi düşünmüyorum.
Eminelifsare Tatli1dunya benim ilkinde gece bi gitmiştim acile, baska bi doktor yatisimi verecekti ama istemedik zaten sabah suni sanci için yatış vermişti kendi doktorum. Adamin gece yatisini kabul etseydim sezaryene alacakmis beni öyle dedi 😒
mavininhertonuu 37+5iz pazar günü nişanım geldi ama sancı vs yok bekliyorum ama olmayacak gibi belirti bile yok sancıya dair
mavininhertonuu Eminelifsare bundan sonra zamanı sayılıyor gelse de sıkıntı olmaz, hayırlısı ne zamansa o zaman beklemedeyiz bakalım
Egelihatunn Eminelifsare ilk doğum ise bi hafta bile sürebilir,ikinci daha hızlı ilerliyormuş. ilk doğumda on gün sonra suyum gelmişti ❤️ sağlıcakla gelsin minnoş lar
Seeff Haftamda nişanım geldi. Daha önce düşüğüm olduğu için telaş yaptım ve hemen doktora gittim açıklığa bakıldı ama hiç bı şey yoktu şuan 38. Haftamdayım sancıya dair bı şey yok. Klasik normal ağrılar oluyor ama hiçte doğuracak gibi durmuyorm 🤷