Herkese selamlar bugün kontrolum vardı ve sağ tarafim iki gündür çok ağrıyordu bebek büyüdukce baski yapiyor diye dusunmustum o yuzden agri oluyor sanmistim sag bobregimin orda bulunan damarlari baskiladika genislemis 20 haftaligim ve 13 mm dedi çok onemli olmadigini 25mm kadar normal oldugunu söyledi aranizda boyle bisey yasayan oldumu acaba 🙏☺️