yagmurb Merhaba, doğumunuz ne zamana denk geliyor ve doğum ücretiyle ilgili hastanenizle anlaştınız mı ne kadar? (İl de belirtirseniz çok sevinirim🌸)
Rukissss yagmurb ocak ortası gibi tahmini doğumum. Şuan takipli olduğum hastanede normal 14 bin sezeryan 15 bin. Yılbaşından sonra zamlanacak tabiki. Biz geçen hafta konuştuk zamlı olarak ödeme yapmayacağız şuanki fiyattan doğumu yapacağım inşallah. Hastane İstanbulda