Mirandaa Merhaba 9+0 gebeyim yerleşme kanamam olmadı bugün kahverengi lekelenmem oldu çok az . Acile gittim alttan baktı kanamam olmadığını söyledi ama düşük tehlikesine karsi progestan verdi . Benim gibi olanlar var mi ? Doktorunuz ne söyledi?