123esr_ Arkadaşlar merhaba, 11 hafta folik asit kullanmayı bıraktık balık yağı verdi doktorum sizlerde de böyle mi oldu ? Hamilelik boyunca kullanmaya devam eden var mı içimizde ?
Peri_kizi 123esr_ ben 14+5 im hala folik asit kullanıyorum ilk hamilelegimde de doğuma kadar kullandım
2022bebeki 123esr_ 12 de biraktim imom.omega kullanmaya başladım içinde düşük doz da olsa folik yine var. Lohusalik bitene kadar kullanicam
323832 123esr_ gebelik basindan beri icinde folik asitte bulunan vitamin ve balik yagini kullaniyorum 20+6 olduk doguma kadar devam dedi