Kız çocuğu için isim önerileriniz neler, isim seçemiyoruz🙈
-pina 1 numaram Rabia :) 2 numaram Yüsra olacak 🌸
-pina ismimiz Eslem olacak ❤️ Allah hepsine sağlık versin inşaallah 🤲
-pina Asel Mira koyucam bende
@-pina kızımın adı Meyra Nur ikincisi de kız olsaydı Minel ismini düşünüyordum
Hzldln sağlıkla yaşasın inşallah canım🙏🏻
Doktorumuz kıza benziyor dedi eğer net kızsa adımız Eliz olucak 🥰
Sadiyes Eliz ismini bende çok beğeniyorum hem anlamı da güzel
Hem anlamı güzel hem söylemesi kolay olsun istiyorum kafam çok karıştı
Asya ya da mihra koyacağız 🌸
Mihra koyacagım 🌸 Eflin lina polen liva mira mihre mina sare sahra sara