Kızlar normal doğum için neler yapıyosunuz 34 haftalık olduk sezeryanda olsun istiyorum ama kalbim hep normalden yana tabiki korku var illaki özel bir şey yapıyor musunuz kızlar ben ne yürüyüş ne ilişki hiç bişry yapamıyorum zaten kış geldi hava hep yağmur çıkılmıyor dışarı siz neler yapıyosunuz veya yaptınız ? 😊