Dmttthemum Haftada başladım hala bitmedi çok ıvır zıvır var her şeyi de tek yaptığım için perişan oldum valla
Sadiye07- Yarenylmz çok çok alıyoruz a markası sonra pişik yapıyor ağlayarak o bezleri ne yapacağımı düşünüyorum ama böyle sleepy gibi doğala yakın almak mantıklı ben hiç pişik yapan görmedim
Sadiyes Ben suan 14+3 deyim sadece bi battaniye aldım 😂 ama ananem birsürü sey ördü ağız mendilleri yaptı çeyizini hazırlıyor 😂 cinsiyetimiz de tam net belli değil o yüzden ben heralde yılbasından sonra başlarım
Sadiye07- Sadiyes benimde annem çok ördü cinsiyete gore seçerek verir muhtemelen 😀Rabbım başımızdan eksik etmesin
Sadiyes Sadiye07- amiiiinnn 🥰❤️ he bide 2. Si 1 tl kampanyasından ıslak mendil aldım sleepy bio natural ıslak mendil 😄
Sadiye07- Sadiyes bende ilk öğrendiğim gün ıslak mendili bitmişti coklu almıştım o sayilirsa bende yaptım onu😀 ama kullanıyorum muhtemelen biter 9 aya 😃
Dmttthemum Yarenylmz ben bir tane prima 60 lı falan bir tane de yine aynı boyutta sleepy aldım deneyeceğim ikisini de
nejvavin Sadiye07- bugün yaptım 30 haftalık gebeyim 🥰 şimdi sıra yıkama ütüleme ve çanta hazırlamada..
Era24 13 haftalık hamileyim, sadece anne yanı aldım. Araba için haber bekliyorum. Diğer şeyler için cinsiyeti bekliyorum açıkcası hem de büyük parçaları önce alıp ufakları parça parça almayı planlıyorum
_almirasmom Sadiye07- cınsıyetı kesınlesmeden baslamak ıstemedım avrupadan bıraz esya aldım kızım oldunu anlayınca 17. Haftamda turkıyeye geldım burda bısı almadım daha kaynanamın tekstil le ugrastını bılıyordum evın ustunde dıktıgı cok guzel bebek elbıslerı vardı onları aldım onlarda avrupadan gelınce oda aldılar ben daha e bebege gıdıp alısverıs bıle yapamadım 27+2 yız haftaya gıdıcem inşallah 😅