Sibel1981 10+2 de kanamam oldu. Doktora gittim düşük tedavisine başladı. progestan fitil olarak başladı. Başına gelen varmı
yanlisanlamaama Sibel1981 ben de dahil başına gelmeyen çok az gebe var sanırım. Progestan ve proluton kullandım ben üç günde kesildi rahimde kanama alanı oluşmuş bir daha kanamam olmadı çok şükür
Hilaallkrkmz Sibel1981 stres yapmayın çok fazla kafanıza takmayın dinlenin bol bol ben 34 haftalık hamileyim hamileligimin başından beri genel olarak her ay bi kanamam oluyor çok şükür bu zamana kadar geldik birsey olmaz Allahın izniyle
gulsahgunees12 yanlisanlamaama bugün 6 haftalık dün doktor rahimde kanama alanı gördü ama vajinal bi kanamam olmadı iğne vuruldum ve progestan kullanmaya başladım çok endişeliyim
yanlisanlamaama gulsahgunees12 kanamanız olabilir de olmayabilir de progestanla o alan kapanır zamanla bol bol dinlenin kendinizi yoracak işler yapmayın