genccanne Büyük iht sezaryana dönecekmiş benim doğum arkadaşlar Sezaryandan sonra direkt odayamı çıkılıyor yoksa acil doğum travay odasına mı geliniyor
genccanne Tiiffany Tamam teşekkür ederim burda yatarken ameliyattan hasta geliyor fslan diyolarda dedim sezaryanları burayamı getiriyolar