buseyldz00 benim elim kolum oldu diyebilirim bebeğim kolik olmasına rağmen buna koyunca inanılmaz rahatlıyo ama içinde uyumasına izin vermiyorum omurilik yapısı açısından içide uyumasını önermedi doktorumuz keşke hiç bişey almayıp sadece bunu alsaymışım bunun dışında hiç bir şey kullanamıyoruz elektrikli felan almıştım boşa para vermişim öylece duruyo kenarda hafif olduğu içinde her yere taşıyorum nereye gitsek bizimle..🫠