Hayırlı günler kızlar, 2 gündür su gibi akıntım oluyor gün boyu iç çamaşırım ıslanıyor sürekli mantar enfeksiyonum vardı fitil vermişti doktor geçen hafta cuma bitti fitilim acaba yeniden mantar enfeksiyonu mu oluşuyor ? Bebeğin suyu değildir di mi? Bu arada bebeğimin hareketleri de gayet güzel maşallah bu arada cuma günü de randevumuz var ama bu ıslaklık beni çok rahatsız ediyor 🥹 cevaplarsanız sevinirim