Yarenn14 Kızlar 6+5 oldum bugün ama inanılmaz halsizlik ve baş ağrım var bu haftalarda normal mi sizce
Lolo3434 Yarenn14 7+3 aşırı istigfra var su içsem geri çıkıyır halsizlik kolumu kaldırmaya paramgımı kıpırdatmaya halim yok yaptıgım yemegi bile yiyemez oldum uykum var uyuyamıyorum 2 yaşında bir kızım var kayınvalidem alt katta oturuyor bir kez olsun aramaz ki kızım nasıl oldun korkar belki ona çorba yapar mısın bana diyecem diye kendi oğlu hasta olsa kırk kere arar 🥺🥺😥😥😥 kimse yarali parmaga işemez zaten anca lafta😡
Rime Bende 6+2 yım inanılmaz derecede bendede var sürekli uzanmak istiyorum hiçbise yapasim yokbas dönmesi arka planda ara ara geliyo bende bir ara sürekliydi
yesimsss 6+3 ,,, dün iyi olan ben bugün başımı kaldıramıyorum sürekli bi şeylerle sıkmak istiyorum öyle bi ağrı 😞😞😞
Yarenn14 Lolo3434 Allah yardımcın olsun canım bende ailemden uzaktayım ama insan bu zamanlar da öyle ihtiyaç duyuyor ki anlatamam
Esraaa164 Bende 8 haftalığım aynı şekilde halsizlik mide bulantısı mevcut. Bir gün iyiysem diğer gün kötüyüm😫