Mirzo Arkadaşlar dün idar yaptm iki çizgi çıktı kan tahlili verdm bugün kan tahlilerimdde de hamilesin dedi doktor ama kadın doğum doktorum bana anne rahimne daha yerleşmenis dedi bu durmu yaşıyan varmı doktor BNa iki gün sonra gel tekrar dedi
Aslii35 Mirzo korkma kuzucum ben de senin gibiydim 4 haftalıkken doktor bebişin daha yolda olabilir haftaya bakalım dedi 1 hafta sonra keseyi gördük şimdi 6 haftalık olduk haftaya da kendisini görücez inşallah 🙏🏻
Naileee Bende 3-4 haftalığım ama bende de kese gözükmüyordu yani daha minik olduğu için gözükmüyor dediler endişelenme iyi düşün
Hamdiyevural Mirzo ona değerlerine bkamak için 2 gün sonra gel demiştir belkide Altan muayene isteyebilir keseyi görmek için korkutmayin kendinizi. Çok yeni daha
Naileee Bende de ara ara kaşık karın ağrısı oluyor bende ondan biraz tedirginim ama yerleşme ağrısı diyorlar internetten bakıyorum internette de farklı yazıyor bende ona takıldım ama iyi düşünmeye çalışıyorum
Naileee Begonya28 çok şükür kanamam lekelenmem yok sadece ağrı var ara ara internette de değişik değişik şeyler yazıyor boş gebelik şu bu o yüzden tedirgin oldum bi miktar ama bebek için rahat olmaya çalışıyorum
Naileee Begonya28 ne bileyim valla bu kaşık ağrılarının uzun sürmesi anormal bi durum mu ne kadar sürerse normal oluyor