benimmdunyamm Kızlar bebeğim memeyi aliyor biraz emiyor agliyor bazen almak istemiyor ayakta emzirince duruyor sinirlerim bozuldu artik hem emmek istiyor hem emmek istemiyor yeni oldu bu bugun 4 ay asisi da oldu bugun daha da huysuz
Zumzugukodummuzzingillatirim benimmdunyamm atak dis ve asi birlesimine hos geldin , uyku gerilemeside bu ay , umarim yakindir biz cikip gidicez 😅😅😅😅
elmaliiturtaa benimmdunyamm bizde 3 aylığız aynı şeyleri yaşıyorum aç ama emmiyor yada ısırıp çekiyo sonra bırakıyo bu yüzden sürekli ağlıyo inşallah geçici bi dönemdir 🥹
Siracinannesi benimmdunyamm atak haftası kuzum ondan öyle diren sbshj 😂😂 bak bizde yeni atlattık 5 aylığız şuan herşey yolunda şükür 😂😂
Zumzugukodummuzzingillatirim benimmdunyamm bebekten bebege degisiyor. Benim cadida asi atak ve uyku gerilemesi bir anda geldi ve 3 hafta surdu tam rahatladim dis kasinmasi zaten vardi , ama onun gerilmeai update oldu cocukta djdmdmdm