Rmysa0308 27 günlük Bebeğim var.gaz çıkarsa da rahatliyamiyor neden sizce..Öner’iniz var mi başka gaz icin yada
elmaliiturtaa Rmysa0308 içinde hala gaz kalıyordur ayak altına bebek yağıyla masaj yapıp bacaklarını çok hafif karnına doğru ittirin biz o şekilde çok rahatlıyorduk bide kimyonlu humana çayı çok iyi gelmişti hala içiyorum ben gaz sorunumuz çok daha hafifledi
Asim_Mehmet Rmysa0308 Benim bebeğim 50 günlük, 15 günlükten beri aynı sıkıntıyı çekiyoruz. Ne gazlar çıkarıyor ama rahatlama yok. Alerjisi olabilir bebeğinizin, ben yüzüstü yatırıyorum biraz daha rahat çıkarıyor en azından. Gaz çıkarıcam diye göbek fıtığı oldu yavrumda
Rmysa0308 elmaliiturtaa sadece kucağımda rahatlıyor karnının üzerine yattığı icin uyumuyor emmiyor da bazen sancıdan
Rmysa0308 elmaliiturtaa bisiklet hareketi yapıyoruz bitişe yaramadı çaydan bende içiyorum ..sürekli olmuyor Arada bi pluyor nedense
Asim_Mehmet Rmysa0308 benimkisi de göğsüme yatınca güzel uyuyordu, bende gündüzleri sert bir zemine yüzüstü yatırıyorum, takibimde olduğu zamanlar tabiki, başını hiç bırakmıyorum, tavsiye ederim, gaz çıkarmaları daha kolay oluyor