Miz_ Merhabalar 2 hafta oldu doğum yapalı sağlık bklğndan aradılar cinsiyet hormonu yüksek çıkmış twlrar kan verdik 15 gün sonra çıkacakmış. Bilgisi olan başına gelen varmı?
Miz_ benimmdunyamm teşekkür ederim . Beslenmeylede alakalı olabilir denildi ama anlayamadıö bende tekrar kan verdir