Nurnisaa doktorum değil dedi ben sormadan ,burda da olmadığını söyleyenler oldu oldugunu söyleyenler de oldu ama ben doktoruma inanmayı tercih ediyorum 😅 o muayneye kadar çatı muayenesi ağrılı ve acılı bir işlem değil diye telkin edip olumlama yapıyorum 😅