Tubatgn
Benim eşim de Türkçe kökenli olsun istiyordu kız da olsa erkek de olsa Bilge ismini koymaya karar verdik, cinsiyete göre ikinci isim düşünürüz dedik. Bebeğimizin erkek olacagını öğendiğimizde direkt ikimizin aklından da Kağan ismi geçiyordu ve böylece BİLGE KAĞAN oldu .(Göktürk Hakanı)
Kız olsaydı da İDİL BİLGE olacaktı, ilk doğan Bilge ismini kaptı xghgcfy