Hanımlar iki gün önce sancı ve kanamayla hastaneye yatışım oldu 5 aylıkta hamileyim sancının sebebi bebeğim doğum kanalına girmiş rahim kısalığı olmuş 13 mlme düşmüş iki gün tedavi ettiler şükür düzeldim fakat hastaneler ana baba günü üstne birde feci şekilde öksürüğe yakalandım öksürdükçe sanki çocuk çıkıcakmış gibi oluyor sancı giriyor karnıma normalmi bu durum sizce