Ozgees bende orada yapmayı düşünüyorum ilk defa salı günü gittim hastane mükemmel ama gittiğim doktordan hiç memnun kalmadım bu yüzden fikir almak istedim randevum olmasına rağmen 1 buçuk saat bekledim hiçbir bilgi vermedi cinsiyetini 1 ay önce özel hastanede öğrenmiştim burda sorduğumda daha belli değil dedi ultrason kağıdını istedim bizde kalıyor diyerek vermedi ilk defa bi devlet hastanesinde böyle biseyle karşılaştım daha önce 2 devlet hastanesine gittim ikisinde de almıştım