Adyokisimsiz Doğum zamanında ilk sezeryandan 6 2.sinden de 5 yıl geçmiş olacak normal yapabilir miyim acaba yoksa yine mi sezaryen olsun kafam karışık
birdemetyasemen Adyokisimsiz Uygun şartlar sağlandığında yapan gebeler var. Burda size özel değerlendirmek gerekir. Epey zaman geçmiş diğer doğumların üzerinden. Kabul eden bi doktor bulup görüşebilirsiniz. Benim doktorum yaptırmış 2ssvd.