Nedir bu çektiğim Kızlar sabah kalktığımda ölçtüm 10\6 çıkan tansiyon 1 saat sonra 13\10 çıktı ya neden böyle oluyor yattığımda düşük kalkıp bi iş yapsam sonra yükseliyo hafta sonu yüksek tansiyondan hastanede yattım serumla falan yükselmedi hiç ama yine aynı yaa