elzem62 Merhabaa 😌 Bir problemimiz yoktu öncesinde hep korunduk zaten.Biz bir senenin sonunda bebek istedik öyle denedik ve oldu.İçime doğmuştu aslında sonrasında birkaç belirti oldu kabızlık,taksiye binerken bunalma hissi,çay ve su içtikten sonra midem rahatsız oluyordu.Dayanamadım gittim test yaptım sürekli ama, sonra öğrendik.Eğer bebek istiyorsanız Allah yakın zamanda size de nasip etsin inşallah,kucaklarımız boş kalmasın ❤️