ipekmms Bereninannesi son 7 gün biraz stres korku ve heyecan var nasıl olacak diye sağlıkla gelsinler inşallah 💕
Hacerrrcakmak sayre benimde son 12 yazıyor normal doğum beklediğimiz için belli değil ama. Beraber başlamıştık bilmiyorum hatırladın mi zaman su gibi akmasa da geçmiş gitmiş :)
Aselsmoms Bereninannesi suanlık iyiyim canım çok şükür 😍 doktoruma yazdım açılma olmadığı için gerek yok ciğer geliştiriciye dedi biraz içim rahatladi çok şükür 🤲