Bebisinannesi23 Bereninannesi benimde kızıma kavuşmama son 24 gün 🥺 çok heyecanlıyım bakalım ne zaman gelecek benim kız 🥰 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah 🤲🌸
Bereninannesi Zuzuu86 valla beni takip eden bi doktor olmadığı için doktor konusunda ortaya karışığım anlayacağın canım 😅 devlet olduğu için normal doğum yaparım herhalde sağlıkla kucağına alırsın yavrunu inşallah 🥰
Zuzuu86 Bereninannesi benim sezeryan olduğu ıcın gün belli☺️ amin amin canım hayırla sağlıkla gelsinler
Minikbiranneem Bereninannesi son 63 ama bugün görüşe gittiğimizde doktor erken doğum açılma falan olmamasına rağmen karın ağrım olduğu için her an kanama vs takip et dedi🙈 korkudan bugün hastane çantası hazırlanmaya basladi